Birinchi mavsum “Kalmar o‘yini” davomi chiqishidan oldin yana mashhur bo‘ldi 
7 декабрь

Birinchi mavsum “Kalmar o‘yini” davomi chiqishidan oldin yana mashhur bo‘ldi 

Janubiy Koreyaning “Kalmar o‘yini” seriali, Netflix tarixidagi eng mashhur shouga aylangan, ikkinchi mavsum premyerasi arafasida tomoshabinlar e’tiborini yana o‘ziga tortdi. Birinchi mavsum 2021-yil 17-sentabrda chiqib, 330 million kishi tomonidan tomosha qilingan va umumiy ko‘rish vaqti 2,8 milliard soatdan oshgan, deb xabar beradi Variety nashri. 

Serialning davomini kutayotgan tomoshabinlar qiziqishi keskin oshdi. Ikkinchi mavsumning birinchi tizeri 31-oktabrda e’lon qilinganidan keyin, birinchi mavsumni ko‘rishlar soni 60 foizga ko‘paydi. Yangi qismlar premyerasi 26-dekabrga rejalashtirilgan bo‘lsa-da, Netflix ‘Kalmar o‘yini‘ni o‘zining eng kutilayotgan loyihasi deb atamoqda. 

Serialning ommabopligidan foydalanib, Netflix haqiqiy hayotda ‘Kalmar o‘yini‘ni tashkil qildi. Bu ko‘ngilochar o‘yin Nyu-York va Madridda allaqachon mavjud, tez orada esa Sidney va Seulda ham paydo bo‘ladi. Ishtirokchilar serialdan ilhomlangan sinovlardan o‘tadilar, ular ustidan pushti kiyimdagi qo‘riqchilar kuzatuv olib boradilar. Serialdagi kabi o‘yin o‘lim xavfini keltirib chiqarmaydi va 45,6 milliard vonlik bosh sovrin ham taqdim etilmaydi, biroq shou atmosferasi juda aniq uzatilgan. 

Serial yaratuvchisi Xvan Don Xyok avvaliga ikkinchi mavsumni suratga olishni rejalashtirmaganini tan oldi, chunki birinchi mavsum ustida ishlashda qiyinchiliklarga duch kelgan edi. Biroq serialning hayratlanarli muvaffaqiyati va tomoshabinlarning katta qiziqishi rejissyorni nafaqat ikkinchi, balki uchinchi mavsum ustida ishlashga ham ilhomlantirdi. 

Birinchi mavsumning hikoyasi bosh qahramon Gi Xunning qochib ketishdan voz kechishi va kurashni davom ettirishga qaror qilishi bilan yakunlangan edi. Ko‘plab muxlislar keyingi voqealarni bilishni istashgan, Xvan Don Xyok esa aynan shu sabab davomiy qismni yaratishga ilhomlanganini ta’kidladi. 

Bogdan Burikin, atayin “Karavan-Info” uchun