Shotlandiya maktabi hukumat ko‘rsatmalariga asoslanib, o‘quvchiga "o‘zini bo‘ri sifatida his qilishiga" ruxsat berdi
O‘quvchi "tur disforiyasi"dan aziyat chekmoqda, ya’ni u o‘zini boshqa biologik turga mansub deb his qiladi.
Xabar qilinishicha, o‘qituvchilar o‘smirning bu tanlovini to‘liq qo‘llab-quvvatlamoqda. Mahalliy kengash uning o‘zini “furri” — odamlar o‘zlarini hayvonlar bilan tenglashtiruvchi submadaniyatga mansub deb bilishini ma’lum qildi. Shotlandiya maktablarida allaqachon o‘zlarini tulki, ajdarho, akula va hatto dinozavr deb tasavvur qiladigan o‘quvchilar uchramoqda. Mahalliy hokimiyat organlari hukumatning "bolalarning ovozi eshitilishi"ga qaratilgan tavsiyalariga amal qilayotganlarini va ularga tengsizlikni bartaraf etishda yordam berayotganlarini ta’kidlamoqda.