O‘zbekiston Markaziy banki telefon qo‘ng‘iroqlari orqali firibgarlik haqidagi mish-mishlarni inkor etdi
11 январь

O‘zbekiston Markaziy banki telefon qo‘ng‘iroqlari orqali firibgarlik haqidagi mish-mishlarni inkor etdi

O‘zbekiston Markaziy banki ijtimoiy tarmoqlarda tarqalgan, notanish raqamlardan kelgan qo‘ng‘iroqlarga javob berilganda bank kartalaridan pullar avtomatik ravishda yechib olinishi to‘g‘risidagi ma’lumotni rad etdi. Nazorat qiluvchi organ bayonotida ta’kidlanishicha, bank ilovalari va to‘lov tizimlari bunday firibgarlik holatlariga yo‘l qo‘ymaydigan ishonchli himoya mexanizmlari bilan ta’minlangan.

Markaziy bank eslatib o‘tdiki, ilovada ro‘yxatdan o‘tish uchun telefon raqamini ko‘rsatish, ushbu raqamga yuborilgan SMS-kodni kiritish va biometrik identifikatsiyadan o‘tish talab etiladi. Faqat shundan keyingina foydalanuvchi o‘z kartasini ulay oladi va operatsiyalarni amalga oshirishi mumkin.

Aholi va tadbirkorlarga faqat rasmiy axborot manbalariga ishonish va o‘z ma’lumotlarini, jumladan SMS-kodlarini begona shaxslarga bermaslik qat’iy tavsiya etiladi.