Portal “Xalq nazorati” Toshkent tumanlarining reytingini e’lon qildi
26 август

Portal “Xalq nazorati” Toshkent tumanlarining reytingini e’lon qildi

Shahar xizmatlari bilan bog‘lanish uchun yaratilgan xizmat aholi murojaatlarini ko‘rib chiqish sifatiga ko‘ra poytaxt tumanlarining reytingini taqdim etdi. Yil boshidan buyon murojaatlar soni 44 334 taga yetdi.

Yunusobod tumani reytingda so‘nggi o‘rinni egallab, murojaatlarni ko‘rib chiqish ishlarining yomonlashganini ko‘rsatdi: uning bahosi 2,22 ballik ko‘rsatkichdan 1,77 ballga tushdi. Yunusobod tumani ma’muriyati aholi tomonidan yuborilgan shikoyatlar soni bo‘yicha yetakchilik qilmoqda, shuningdek, bu shikoyatlarga “otpiska” berish holatlari bo‘yicha ham yetakchi. Ushbu tumanda har o‘ninchi javob muammoni hal qilish uchun foydali ma’lumotlarni o‘z ichiga olmaydi. Yunusobod tumanidan keyin murojaatlar soni bo‘yicha Yashnobod va Mirzo-Ulug‘bek tumanlari o‘rin oladi.

Eng ko‘p murojaatlar shahar obodonlashtirish masalalari bo‘yicha kelib tushgan bo‘lib, ular soni 12,3 mingga yetgan. Shuningdek, aholi TChSJ, RES va ToshETK faoliyatidan ham ko‘p shikoyat qilmoqda. Issiq suv bilan bog‘liq muammolar sovuq suvdan ko‘ra ko‘proq muammo keltirib chiqarmoqda: “Suvta’minot” kompaniyasida 2 mingga yaqin murojaat, Veolia Energy kompaniyasida esa 2,3 mingta murojaat ro‘yxatga olingan.

Ma’lumotlarga ko‘ra, fuqarolar murojaatlari bilan ishlash sifati bo‘yicha yetakchilar Mirobod, Uchtepa, Yashnobod va Yakkasaroy tumanlari bo‘lgan.

Bogdan Burikin, atayin “Karavan-Info” uchun